7 Ocak 2013

Pantene Isıya Karşı Koruyucu Parlaklık Veren Saç Bakım Spreyi


Saç düzleştirici çok sık kullanmasam da yüksek ısının saçlarımı çok kuruttuğunu fark ettim ve bu ürünle ısı koruyucu spreylere ilk adımımı atayım istedim. Pantene markasını pek sevmiyorum şampuanlardan aslında. Isı koruyucu spreyle düzleştirmek daha kolay ve daha kalıcı oluyor . Ama bu spreyin de ambalajıyla başım dertte çünkü her ne kadar sprey şeklinde olsa da ince bir çizgi şeklinde fışkırması saçta tek noktayı ıslatmaktan başka işe yaramıyor. Tarakla dağıtmak zorunda kalıyorum. Keşke sprey kilidi yapmakla uğraşacaklarına gerçek bir sprey ağzı yapsalarmış... Parlaklık vermesi gibi bir durumu da yok olsa olsa çabuk yağlanmadan mütevellit bir parlaklık olabilir:) Bir daha alacağımı sanmıyorum...
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...