5 Ocak 2013

Vanilya Club Ocak Kutusu

Yılbaşı paketini Aralık ta beklerken Ocak kutusunda geldi . Yılbaşı paketi derken yanlış anlamayın bir kaç kartondan yıldız vardı o kadar:) Neyse bu ayki kutuda neler varmış bakalım...






Vanilya kutu geçen ay kutusunun boyutlarını küçültmüştü bu ay da yine küçük paket geldi böyle devam edecekler sanırım ve bu şekilde karton bir paketi var kutunun etrafında.




İşte yılbaşı yıldızlarımız ve "Daha paylaşacak çok şeyimiz var." notu...




Bu sefer ürünler kartonda değil bu katalogta tanıtılıyor ve bence daha iyi olmuş. Bu arada kutuyu açar açmaz buram buram portakal kokuyordu kutu...





Neler gelmiş soldan başlıyorum:

  1. Alessandro Stiletto Bacak Parfümü:) İlk defa duydum bacak parfümü diye bir ürün. Bacaklarıma sıkacağımı sanmıyorum zira çok güzel kokuyor:) Bu da broşürdeki tanıtımı:




2. Salatalıklı Temizleme Sütü ve Salatalıklı Tonik: Temizleme sütü ihtiyacım vardı iyi oldu bu ürün. Bakalım tanıtımına




3. Lush tan iki ürün geldi ve en çok sevindiklerim bunlar oldu. Lush ın daha önce nemlendiricisini kullanmıştım ve çok memnun kaldım. Bu pakette de Gorgeus nemlendirici tester ı ve Karma Banyo Köpüğü geldi. O buram buram portakal kokusu ondan geliyormuş..Tanıtımlarına ve fiyatlarına bakalım neymiş


Yalnız küvette banyo için tasarlanmış bu ürünü duşta nasıl kullanabileceğimi biri yazarsa memnun olurum:)

4. Pupa Lip Gloss: Broşürde saç ürünleri var ancak sanırım geçen ay kutumda saç ürünleri olduğu için bu lip gloss u göndermişler. Kahve lip gloss u pek sevmem ama deneyeceğim.. 

Bu ayın kutusu böyleydi. Şahane bir kutu olmasa da memnun kaldım. Siz de her ay kendinize 35 TL ye sürpriz kutu göndermek isterseniz buraya tıklayın. Üye olduğunuzda davetiye koduna OYLESİNE yazarsanız sevinirim.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...