7 Ocak 2013

Kozmetik Alışverişim # 14 / Watsons, Yves Rocher, Eczanemizde.com


1) Watsons Çilekli ve Yoğurtlu Sıvı Sabun: Sıvı sabunların çok iyi temizlediğini düşünmesem de lazım oluyor yine de. Kokusu da fena değil ayrıca yedek ürün paketlerini seviyorum. 2.75 TL

2) Yves Rocher Parlatıcı Saç Güzellik İksiri: Yves Rocher ın allık verdiği kampanyasına yetişemesem de yüzde elli indirimle bu parlaklık verdiğini iddia eden ürünü 9.45 TL ye aldım hatırladığım kadarıyla. Buradan göz atabilirsiniz.

3) Rimmel Beyazlatıcı Oje: Tırnaklarımı beyazlatmak için bir de bunu deneyeceğim bakalım. Umarım işe yarar. 5.99 TL


4) Rimmel Metal Rush: Yeni çıkan bu ojeleri çok sevdim. Yanar döner metal görünümlü ojeler bunlar. 4 rengi var sanırım. 5. 49 TL

5) Watsons Yuvarlak Pamuklar: 3.25 TL. Bir de bunu deneyeceğim bakalım.

6) Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24 H: Maybelline nin yeni ürünü jel eyeliner ı. Eyelinera kafayı taktım bu ara çünkü gerçekten fark yaratıyor makyajda. Bunun da uygulaması kolaymış duyduğum kadarıyla. Mavisini aldım bakalım. Watsons ta indirimde 17.50 TL

7) Maybelline Liner Express Kahverengi: Bayılıyorum bu ürüne. Siyahı vardı bende. Her gittiğim yere soruyordum üretimden kalktı diyolardı ama Watsons ta sebil gibi:) Eyeliner kullanmıyorsanız bir deneyin bence. Yazısını burada yazmıştım. Fiyatı:14. 35 TL.


Bu sefer eczanemizde.com dan alışveriş yapayım istedim fiyatları ve sitenin kolay kullanımıyla ne zamandır alışveriş yapmak istiyordum zaten. Tester istemeyi unuttuğum için göndermemişler ama olsun. Bir tane bioderma kartıma yapıştırmam için kupon yollamışlar ancak bioderma kartım yok :) Gereksiz olmuş. Kolinin içinden bu şekilde çıktı ürünler. Ekstra koruyucu bir şey yoktu kutuda... Gelelim aldıklarıma:

1) Bioderma Sensibio H20 500+ 500 ml:  Sonunda meşhur temizleme sularıma kavuştum. 1 litre temizleme suyum oldu böylece:) Uzun bir süre gider bana. Bakalım dedikleri kadar varmıymış. Fiyatı: 47.60 TL. Buradan inceleyebilirsiniz.

2) Sebamed Sıvı Yüz ve Vücut Temizleme Jeli 200 ml: Kimileri cildimi kuruttu tahriş etti dedi bu ürün için kimileri de çok beğendiğini. Ben de merak ettim. Fiyatı da uygundu: 15.18 TL. Buradan inceleyebilirsiniz.

3)La Roche Posay Hydreane Legere Cream 40 ml: Ne zamandır denemek istediğim ve çoğu kişinin memnun kaldığı bir ürün. Bakalım nasıl. Fiyatı: 26.91 TL. Buradan inceleyebilirsiniz.
Sevgiler

4 yorum:

  1. yves rocher iksirden ben de aldım dün ama nasıl kullanılaağını pek anlamadım. oradaki kadına sordum ama ne dediğini unuttum sonradan :S

    rimmel'in beyazlatıcı ojesi bende de var. var olan sararmayı gidermiyor ama sararmalara karşı etkili ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçını durularken son durulama suyuna koyuluyormuş biraz ancak duşta onu nasıl ayarlayacağım ben de merak ediyorum:) var olan sararmayı gideren bir beyazlatıcı var mı acaba:)

      Sil
  2. o üzerinde kazandınız yazan şey bioderma kartı bildiğim kadarıyla

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...