19 Ocak 2013

Sephora Yüz Temizleyici Disk Ped

Kimi zaman yüzümü yüz temizleme jelleriyle temizlerken jelin yumuşak yapısı yeterli gelmiyor temizlik için peeling ise her zaman kullandığım zaman cildimi hassaslaştırıyor. Bu sebeple yüz temizleme fırçası almıştım ama gerçekten yüzümü acıtıyordu. Ben de Sephora dan bu yüz temizleme pedini aldım. İyi ki almışım.



Silikondan yapılmış bu küçük şirin şeyin üzerinde yumuşacık küçük çıkıntılar var üst kısmında ise çok daha kısa çıkıntılar göz altıma uygulamak için ideal. O kadar yumuşak ki ne kadar yüzüme sürsem de tahriş etmiyor... 

Ürünün tanıtımı ise şöyle:
" Temizleyici disk ped ile çok daha hızlı bir temizlik mümkün! Sephora’nın seyahatlerde daha da rahat kullanılabilen yüz temizleyici disk ped, ergonomik yapısı ile kolay kullanım imkanı sunuyor. Cildi temizlerken ölü cilt hücrelerini de atmaya yardımcı oluyor."




Arka tarafında ise kolayca tutmak için yine silikondan bir parçası var. Kimi zaman banyo fayansına da yapıştırabiliyorum vakumlu yani. Böylece lavabo yakınında hiç bir yere değmeden daha hijyenik kalabiliyor.
Bence özellikle makyaj sonrası gözenekleri daha iyi temizlemek için böyle bir ürün kullanmak gerekiyor. Ha yüz fırçası kadar ürünü köpürtmüyor tabi ki ama ben çok memnunum. Sephoralarda fiyatı. 12.90 TL.
Sevgiler

2 yorum:

  1. Hmm, hem güzelmiş hem de gerçekten gerekli :)
    Dediğin gibi tatlım, yüz derimiz en hassat deri ve narin bakım istiyor. İyi yapmışsın almakla :)
    Ben de yarın alayım bari, hihih! :))

    YanıtlaSil

Her türlü soru, eleştiri, isteğinizi, görüşünüzü lütfen hakaret içermeyen cümlelerle yazın. Seve seve hepsine cevap veriyorum...